Hemma! <3

Hej!
Nu är jag hemma!
Det skulle bli regn imorgon så vi åkte hem!
Det är ju inte kul att vara inne hela tiden? Nej, Det tycker inte jag! ;)
Jag har blivit mycket rörligare nu! xD
Ja? Hur ska jag berätta då? HAHA!!!
Nej jag menar att jag är ute mer än vad jag brukar. Inte bara för att det är sommar?! ;)
Jag hittar på saker som jag kan göra ute.
Familjen är hemma hos Åsa och Jocke.
Vi är här nu. Jag lånar deras dator lite. Jag "glömde" mobilen hemma!
Eftersom jag var så bestämmd att jag skulle ladda den men det behövde inte?
Iallafall. Jag skulle ta bilder och det har jag gjort! Jag kommer lägga upp dom när jag kommer
hem tycker jag! Om det blir för sent så lägger jag upp dom imorgon!
Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0