Skolavslutning!!

Heej!!
Jag är super taggad till imorgon!
Då är det sommarlooov!!!
Fast det syns typ inte på vädret?
Det är hemskt!.... Jag ska säga hejdå till dom jag har
spenderat mest tid på i 2 och ett halft år!!
För det är ju så. Vi gick i skolan 5 timmar och 40 minuter
varje veckodag!! Herregud! Jag kommer gråta mycket imorgon...
Jag är inte den ända!!!
Jag började i slutet av trean det är därför det bara är
2 och ett halft år jag har kännt dom! <3
Dom känns som syskon till mig även dom jag inte gillar, fast det är
typ bara en person men jaja!
Det var superlänge sen jag bloggade känns det som?
Fast det är det ju. Jag LOVAR att berätta allt imorgon!
Kanske ett videoinlägg fast det beror på hur jag mår.
För jag är nämligen lite förkyld. Det vänder väll!! :)
Puss Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0