Skola imorgon...

Hej!
Nu ska jag göra mig i ordning för natten.
Jag och mamma kommer nämligen se en film. Eftersom det är skola imorgon
fick vi börja tidigt.
En negativ grej som kommer hända imorgon är att det är kemi prov!!!
Jag och Philippa har som tur är pluggat till det.
Det posetiva!!!! Det kommer vara sool imorgon som idag fast varmare!!! :D
"That makes my day!"
Jag bloggar lite imorgon såklart!!
By the way!! Filmen som jag, pappa, Agnes och Elias såg.
Ice 2020 var superbra!!
Väldigt stressig med mycket press men den var superbra!!!
Puss Puss!

Kommentarer
Postat av: Svea

allt bra med dig? :)

Svar: Jajamensan!! :)
Mimi Bergquist

2012-05-20 @ 23:02:00
URL: http://maviedesvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0