Svar på frågestunden!

Hej här kommer svaren!
Frågorna&svaren:
Vad är det bästa du vet?
Svar: Det bästa jag vet är att vara omtyckt.
Vad är det sämsta du vet?
Svar: Det är nog ormar och lögnare.
Vilken är din favoritsport och varför det?
Svar: Fotboll, det är det intressantaste (stav) !! :D
Vem är din förebild och varför det?
Svar: Jag har ingen förebild.
Vad vill du jobba med när du blir stor?
Svar: När jag blir stor vill jag bli skådespelerska!
Vad ska du gå/går du på gymnasiet?
Svar: Jag vet inte. Vi får se!
Har du nå husdjur?
Svar: Jag har haft en hund.
Har du nå syskon?
Svar: Jag har tre stycken och jag är yngst.
Vilket land vill du helst resa till?
Svar: Brasilien!
Är du allergisk mot något?
Svar: Jag är allergisk mot skaldjur. :(
Vad är det bästa med att blogga?
Svar: Det är att man får berätta om hur man själv lever och sånt. :)
Vad är det sämsta med att blogga?
Svar: Det är att vem som helst kan kolla den.
Tränar du ngt, vad isf?
Svar: Ja, jag spelar fotboll!

Frågorna&svaren:
Vilken skola ska du börja i 7:an?
Svar: Väneparken musik
Ser du fram emot det?
Svar: Ja, det ska bli kul!
Är du nöjd med din klass?
Svar: Ja, det är jag väll men jag tyckte det kunde vara med mer killar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0